Використання пісень НМК Islands як один з методів ефективного навчання - Dinternal

Використання пісень НМК Islands як один з методів ефективного навчання

Використання пісень НМК Islands як один з методів ефективного навчання

Зазвичай малеча дуже любить співати й танцювати. Тому під час навчання дітей  англійської мови, необхідно якнайчастіше використовувати пісні. Учні у невимушений спосіб запам’ятовують нові слова й конструкції та набувають правильної вимови.

Давайте розглянемо комплексний підхід до використання пісень на уроках англійської мови на прикладі пісні з нового НМК для початкової школи Islands.


 


 









  1. Підготовка до прослуховування.
    Зверніть увагу дітей на малюнки та попросіть назвати предмети й тварин, зображених на них: books, rulers, pens, mice і т.д.

  2. Перше прослуховування.

    Увімкніть аудіозапис. Діти мають слухати та вказувати на відповідні малюнки.




  3. Читання та письмове завдання.

    Програйте пісню ще раз, зупиняючи після другого рядочка в кожному куплеті. Попросіть учнів стежити за текстом під час прослуховування. Після кожного куплету повторіть ще раз запитання з пісні: “How many rulers/books etc.?” Дайте дітям час порахувати предмети та записати число у спеціально відведених клітинках біля кожного куплету. Answer key: 14 books, 17 pencils, 16 pens, 3 rubbers




  4. Підготовка до співу.

    Проговоріть слова пісні рядок за рядком, повільно й без музики. Попросіть дітей повторювати за вами. Потім проговоріть із учнями слова пісні трохи швидше. При цьому заохочуйте дітей робити відповідні рухи. How many rulers can you see? – розведіть руки і знизуйте плечима Hurray! Let’s play. – піднесіть руки вгору Let’s jump and climb. – підстрибніть і покажіть руками, ніби ви видираєтеся на гору

    За потреби проспівайте пісню ще раз (без музичного супроводу) в тому темпі, який буде комфортним для дітей. Якщо діти готові – пришвидшуйте темп, заохочуючи учнів плескати в долоні під час декламування.


  5. Спів з музичним супроводом.

    Увімкніть аудіозапис і попросіть учнів підспівувати, виконуючи відповідні рухи.


  6. Спів караоке.

    Коли учні почуватимуться більш упевнено, запропонуйте учням проспівати караоке версію. Цей етап можна також виконати на наступному уроці.

 

 

Додаткові ідеї

Спів у групах
Розділіть дітей на кілька груп. Кожна група співає свій куплет. Приспів (Hurray! Let’s play. Let’s jump and climb.) співають усі разом.

Спів із картками
Роздайте учням картки з зображеннями (ruler, book, pencil, pen, rubber) і попросіть їх піднімати відповідні картки під час співу.

 


 

Концерт
Як і більшість пісень у курсі Islands, ця пісня дуже енергійна. Отже, це прекрасна можливість потанцювати під час виконання. Ви можете роздати дітям музичні інструменти: саморобні маракаси (насипте в пластикову пляшку крупи та щільно закрутіть кришку), дитячий бубон чи барабан. Діти без музичних інструментів можуть плескати в долоні. Для багаторазової практики розділіть етап репетицій (Practice) та безпосередньо «вистави» (Concert). Після кількох «репетицій» урочисто оголосіть “Now, a concert!“. Кожного разу артистично запрошуйте «на сцену» наступну групу дітей, називаючи кожного на ім’я. Під час виступу весело плескайте в долоні, пританцьовуйте, заохочуючи решту глядачів робити те саме. Проводжайте виконавців оплесками та словами “Bravo!“.