Типовий урок Fly High Ukraine
Тема\Мета
Тема уроку: Ходімо до озера!
Очікуваний результат уроку: учні вмітимуть повідомляти про те, що бачать під час прогулянки на природі
Лексичний діапазон: yellow, blue, red, green
Закріплення вивченого: banana, flower, bee, hippo, boy, girl
Інтегровані змістові лінії: екологічна безпека та сталий розвиток
Дидактичні матеріали: флеш-картки до розділу 1 (lion, elephant, parrot, boy, girl, banana, flower, bee, hippo) та 2 (yellow, blue, red, green); розфарбовані маски персонажів підручника; Class CD1
Початок уроку
Активізація знайомих структур
- Попросіть шістьох учнів підійти до дошки й стати в ряд.
- Прикріпіть на дошку шість флеш-карток (banana, flower, bee, hippo, boy, girl).
- Попросіть дітей, дивлячись на дошку, по черзі швидко назвати слова (перший учень називає перше слово, другий — друге, і т. д.).
- Запросіть інших шістьох учнів до дошки. Тим часом поміняйте 2–3 флеш-картки на дошці.
- Цього разу учні мають назвати «своє» слово двічі (напр.: «Lion, lion, parrot, parrot, banana, banana».).
- Наступну групу дітей попросіть назвати слова у зворотному порядку — від останнього (girl) до першого (banana).
Додаткова ідея
- Попросіть одного учня підійти до вас, покажіть йому флеш-картку так, щоб решта дітей її не бачили. Попросіть зобразити це слово мімікою та жестами.
- Учні мають здогадатись, яке слово показує їхній однокласник.
- Учень, який першим угадав слово, виходить до дошки й показує наступне.
Презентація
Презентація нової лексики
- За допомогою флеш-карток презентуйте нові лексичні одиниці уроку: yellow, blue, red, green.
- Підносьте флеш-картки по черзі, вимовляючи слово. Попросіть дітей повторювати кожне слово за вами.
Розпізнавання нових слів і тренування вимови [Впр. 1] Аудіозапис 1.13
- Попросіть дітей розгорнути підручники на ст. 10. Високо піднесіть свій підручник, демонструючи, відповідний розгорт.
- Попросіть учнів подивитися на малюнки.
- Попросіть дітей вказувати на відповідні малюнки під час прослуховування. Увімкніть аудіозапис.
- Увімкніть аудіозапис іще раз. Робіть паузу після кожного слова, щоб діти повторили його.
- У довільному порядку підносьте флеш-картки з лексикою уроку, заохочуючи дітей індивідуально називати відповідне слово. Пришвидшуйте темп показу флеш-карток.
Додаткова ідея
Додаткова ідея
Швидко вимовляйте слова в довільному порядку, а діти тим часом мають торкатися відповідних малюнків у підручнику (вправа 1). Це допоможе дітям призвичаїтися до сприймання на слух англійської в різному темпі.
Розпізнавання
Підготовка до сприймання на слух [Впр. 2]
- Попросіть учнів подивитися на малюнки до історії у вправі 2.
- Попросіть дітей вказувати на персонажів підручника й називати їх, а також називати щойно вивчені кольори.
- Попросіть учнів розповісти рідною мовою, що відбувається на малюнках. Заохочуйте учнів використовувати англійські слова, які вони знають.
Розпізнавання нової лексики в контексті Аудіозапис 1.14
- Попросіть дітей вказувати на персонажів підручника, предмети й тварин на малюнках під час прослуховування. Увімкніть аудіозапис.
- Попросіть учнів торкатися пальчиками зображення персонажа, який говорить, і вам буде легше перевірити, чи учні слухають.
Відпрацювання
Відпрацювання вивченого матеріалу [Впр. 3] Аудіозапис 1.15
- Увімкніть аудіозапис із історією ще раз. Робіть паузи після кожної репліки, щоб діти могли повторити її.
- Поділіть клас на три групи. Дайте кожній групі роль одного з трьох персонажів. Увімкніть аудіозапис знову та попросіть учнів повторювати репліки свого персонажа.
- Запросіть двох учнів підійти до вас. Розіграйте історію, у якій ви виконуєте одну з ролей.
- Поділіть дітей на групи з трьох учнів. Попросіть їх розіграти історію по ролях. Заохочуйте учнів використовувати маски персонажів.
- Запросіть по черзі кілька груп до дошки, щоб вони розіграли історію перед усім класом. Похваліть дітей за виставу.
Консолідація
Консолідація вивченого матеріалу
- Повторіть кольори: попросіть учнів торкнутися того кольору, який ви назвете.
- Учні шукають предмети відповідного кольору на своєму одязі або предметах поруч.
Завершальний етап (ритмівка)
- За допомогою ритмівки відпрацюйте із учнями кольори, плескаючи в долоні.
Red and yellow, blue and green.
Red and yellow, blue and green.
Blue and green, blue and green.
Red and yellow, blue and green.
- Щоб дітям було легше запам’ятати ритмівку, прикріпіть на дошку картки з кольорами у відповідному порядку, створюючи таким чином своєрідний код — дітям буде цікаво «розшифрувати» його, щоб правильно продекламувати ритмівку.
Рубрика Values
Рубрика Values: сталий розвиток
- Запитайте учнів, що малюють Трампет і Кабу (пейзаж).
- Запитайте учнів, чи гарно звірятам вдається малювати. Поясніть, що їм дуже подобається створювати власні картини, хоча вони тільки вчаться.
- Запитайте учнів, чи люблять вони самі малювати. Запитайте, що ще, окрім картини, учні можуть створити самі (танець, пісню, історію тощо).
- Поговоріть із учнями про те, чому важливо розвивати творчі здібності.